مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

جهاد تبیین یعنی اینکه حقایق بیان و دروغ‌های دشمنان بر ملأ شود

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: جهاد تبیین یعنی اینکه حقایق بیان و دروغ های دشمنان بر ملأ شود و راه قرآن نجات دهنده است و امروز مبانی قرآن در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ - 07February 2023

جهاد تبیین یعنی اینکه حقایق بیان و دروغ های دشمنان بر ملأ شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در اجتماع جامعه قرآنی استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر و هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار داشت: ظلم ستیزی و استکبارستیزی نخستین درس قرآن کریم به مسلمانان است و این بی حرمتی به ساحت قرآن بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: قرآن کریم در آیاتی به مسلمانان تذکر می‌دهد که با دوستان با محبت رفتار کنید اما با دشمنان اسلام مقابله کنید و جای دوست و دشمن را نباید جا به جا گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان و مبانی و ارزش‌های اسلامی توانست به پیروزی برسد.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز برای سایر کشورها به الگو تبدیل شده است، عنوان کرد: سربازان انقلاب اسلامی در این مسیر با صلابت ایستاده‌اند و ما این راه را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط کودکان، نوجوانان و جوان با قرآن به گسترش فرهنگ قرآنی کمک می‌کند و همین موضوع نقشه‌های دشمنان برای تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جهاد تبیین یعنی اینکه حقایق بیان و دروغ های دشمنان بر ملأ شود و راه قرآن نجات دهنده است و امروز مبانی قرآن در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است.

احمدی عنوان کرد: باید با برپایی هرچه بیشتر محافل قرآنی جواب محکمی به هتاکی دشمنان بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها